Onze mobiele brug levert extra commerciële waarde. Ingezet op de grootste evenementen, waar ze vanwege hun omvang ook duidelijk zichtbaar zijn, bieden onze bruggen een absolute A-locatie voor sponsoring. Als de tijdelijke brug over bijvoorbeeld een parcours wordt geplaatst, kan deze perfect in beeld worden gebracht. Zie het Tour de France-voorbeeld hiernaast. EventBridge stelt u dus in staat iets echt speciaals aan te bieden aan bijvoorbeeld uw (hoofd)sponsor. De full color-mogelijkheden van de gebruikte zeilen voldoen aan de hoogste eisen.
Door ‘blinde’ bevestiging wordt de voetgangersbrug zeer strak en bijna volledig ingepakt met zeilen. Hierdoor gaat alle aandacht naar uw sponsor, waardoor de brug een commerciële waarde vertegenwoordigt voor zowel u als uw sponsor. Bijkomend voordeel is dat het zicht op het parcours wordt ontnomen voor gebruikers van de brug, waardoor vertraging op de brug zo veel mogelijk wordt voorkomen. In het kader van crowd control ook een groot voordeel van onze brug ten opzichte van ‘open’ bruggen.
De zijvlakken bieden elk 66 m2 te bedrukken oppervlak. Dit biedt eindeloze mogelijkheden voor u en uw sponsor, want u heeft alle vrijheid om een boodschap uit te dragen. We hebben de productiewijze van de zeilen gestandaardiseerd, om een constante, hoge kwaliteit te kunnen leveren. Hiervoor hebben we een sjabloon ontwikkeld, dat u en/of uw sponsor volledige vrijheid biedt om indruk te maken op uw bezoekers.